De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de De’Longhi Stilosa op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Eduardo 06-02-2022

Een topper voor weinig geld

Geschreven voor: De’Longhi Stilosa

Nadat na 15 jaar delonghi ec190 ermee dtopte kocht ik een princess maar wat een drama... Sinds kort heb ik delonghi stilosa en die is vergelijkbaar met de oude delonghi. Een sterk apparaat en warme koffie! Het opschuimen moet je een kaar keer oefenen, maar dan maak je echt heerlijke koffies! Het warmhoudplaatje is makkelijk voor de kopjes, maar tijdens het tappen moet je er geen bovenop zetten want dan bibberen ze eraf. Snel en goed resultaat, zeer tevreden. Kan niks aan kapot, geen computerspil, gewoon de ware voor een thuisbarista. Gebruik wel italiaans gemalen koffie voor een topresultaat. Makkelijk te reinigen.

Ik ben nog wel op zoek naar een biologische vervanger van ecokalk, ik vraag me af op je ook azijn kunt gebruiken. Mooi apparaat in de keuken!

Pluspunten

• Hete koffie
  • Snel opgewarmd
  • Makkelijk te reinigen
  • Warmhoudplaatje voor kopjes
  • Goede opschuimer

Minpunten

• Onduidelijk of ontkalking met gewone azijn kan